REKLAMACJE

Drodzy Klienci,

Aby zapewnić Wam jak najlepszy serwis, prosimy przestrzegać procedury, którą chcielibyśmy, żebyście uwzględniali podczas przygotowywania zgłoszenia reklamacyjnego.        
                            
Prosimy o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego, zamieszczonego do pobrania (plik excel) i jeżeli zachodzi taka potrzeba, dołączyć do zwracanych dóbr. Jeżeli taka konieczność nie zachodzi, prosimy o przesłanie go na adres e-mail k.wroblewska@boyriven.pl bądź k.redlich@boyriven.pl    
                            
Nasza centrala zastrzega sobie 14 dni roboczych na rozpatrzenie takiego wniosku.    
Chcemy tez poinformować, że nie będą rozstrzygane wnioski zgłaszane po 5 dniach od odebrania paczki.
                            
Z uwagi na fakt, że wszystkie dobra dostarczamy firmami kurierskimi, zdarza się że otrzymujemy zgłoszenia o uszkodzonym kartonie/palecie. W takim wypadku, bezwzględnie prosimy o udokumentowanie fotografią w/w sytuacji, bądź odmowę przyjęcia. Należy również zanotować na liście przewozowym, że towar/paczka są uszkodzone. Obowiązkiem każdego kuriera jest udostępnić taki dokument odbiorcy. Prosimy również zaznaczać brak listu przewozowego!    
                            
Liczymy na to, że ta procedura ulepszy proces reklamacyjny i że dzięki temu sprowadzimy do minimum liczbę reklamacji, a tym samym przyczynimy się do Waszej satysfakcji.    
                            
W razie jakichkolwiek pytań, niejasności przy wypełnianiu dokumentu - pozostajemy do dyspozycji.